Kriz teğet geçmiyor, işten çıkarıldım

AKP hükümeti döneminde kriz gerekçesiyle işten çıkarılan binlerce işçiden biriyim. 19 yaşındayım. Çalıştığım yerde benimle birlikte toplam 30 kişi işten çıkarıldı. Ama ben kendime üzülemedim bile. Çünkü o insanların o işe benden daha çok ihtiyacı vardı. Evde çocukları ve bakacakları aileleri var, kira veriyorlar. Ben de ilk çıktığım gün o insanları düşünüyordum, "acaba şimdi ne yapcaklar" diye. Ve o anda Tayyip Erdoğan'ın ilk başlardaki "kriz bizi teğet geçecek" lafı aklıma geliyor. Gün geçtikçe ve de krizden yoksul halkın zarar görmesi nedeniyle içimden o adama ayakkabı fırlatmak geliyor. Çünkü yalan söylüyor. Ve kendi çocukları ve yakın çevresindekiler kriz mriz dinlemeden zenginliklerine zenginlik katıyor.
Copyright 2009 Simplex Celebs All rights reserved Designed by SimplexDesign